فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس خبر داد:

سرقت مسلحانه با اسلحه  پلاستیکی



اسلحه به دست به سمت دکه های اغذیه فروشی می رفتند وبا تهدید از فروشنده ها ، وجه نقد درخواست می کردند تا آنکه دو روز قبل به دست ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس به دام افتادند. این 3  مرد میانسال و جوان ،با یک دستگاه خودروی پژو 405، با اسلحه پلاستیکی به طرف دکه های اغذیه فروشی می رفتند... 
16 ساله است و سابقه یک سال  محکومیت دارد ، سارق است و راکب موتورسیکلت سرقتی. با همدستی دوستش ، اقدام به قابیدن تلفن همراه از دست عابران می کرد که سرانجام  به دست پلیس شهرستان بندرعباس به دام افتاد .این پسر جوان که در میان اعترافاتش اظهار پشیمانی می کرد و همچنین آن 3 نفر سارق مسلح ، جز385  متهم دستگیر شدگان بودند. متهمانی  که  در اجرای طرح اقتدار ضربت  17 در 72 ساعت گذشته به تله قانون افتادند.فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس در خصوص این طرح به صبح ساحل  گفت: در طرح اقتدار ضربت ، 385  نفر شامل سارق،  مظنون به سارق، خرده فروش مواد مخدر و متهمین تحت تعقیب ، معتادین متهاجرو اتباع بیگانه دستگیر شدند و پرونده ها آنها در حال رسیدگی است.  

سرقت خودرو با تهدید چاقو

سرهنگ اسماعیل مشایخ در خصوص سارقان خودرو افزود: در این رابطه چهار  نفرشامل   2 نفر مرد و 2 نفر زن  که با تهدید چاقو اقدام به سرقت خودرو در سطح شهر می نمودند دستگیر شدند و از آنها  یک دستگاه خودرو نیز کشف شد. وی از دستگیری یک نفر سارق زورگیر و 4 نفر قاب زن دارای سابقه متعدد سرقت در سطح شهر مطالبی بیان کرد  که از آنها  یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی و تعدادی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

 20 فقره سرقت داخل خودرو

 سرهنگ مشایخ در خصوص  دستگیری یک نفر  سارق حرفه ای داخل خودرو که  دارای چندین فقره سابقه سرقت است گفت : این فرد تاکنون به 20  فقره سرقت  متعدد اعتراف کرده  و مقادیری قابل توجهی اموال مسروقه از  وی کشف شده است همچنین  10 نفر  شکاک در این پرونده شناسایی  و اعلام شکایت کردند.

دستگیری اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس به دستگیری اراذل و اوباش اشاره ای کرد  و گفت: در این مدت  با تلاش ماموران این فرماندهی، دو نفر از اراذل و اوباش شاخص و تحت تعقیب، دارای سوابق متعدد شرارت ، سرقت به عنف  ، درگیری ، شرب خمر و... که تحت تعقیب مقامات قضایی بودند با آلات و ادوات شرارت از جمله یک سلاح خفیف غیر مجاز  دستگیر شدند.

کشف 5 میلیارد ریال کالای قاچاق

سرهنگ مشایخ  از کشف بیش از 180کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد که در این راستا 20 نفر قاچاقچی و خرده فروش  مواد مخدر دستگیر  و تعداد112 نفر  معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپین شدند .به گفته وی ، همچنین  در این مدت مقادیر قابل توجه ای کالای قاچاق کشف شده است . ارزش ریالی این اقلام قاچاق  بیش  از 5 میلیارد ریال  بوده  و8 دستگاه خودرو در این زمینه توقیف شده است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها